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Game Info OK : 0.48s 0.83s
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Game Media : 0.18s
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PLATFORMS
GAMES
ROMS
COMPANIES GROUPS
Devil Assault
Devil Assault - Dragon 32/64 - Ordinateur
General Information
Media
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Tips
Controls
ROMs/ISOs
General Information
Game Name (internal ScreenScraper)
Information Proposed by
Devil Assault
Game name (by Region)
Regions Information Proposed by
Monde Devil Assault
Publisher
Information Proposed by
 fromelard
Developer
Information Proposed by
Ken Kalish
 fromelard
Number of Players
Information Proposed by
1
 fromelard
Rating
Rating Categories
Genre(s)
Information Proposed by
Action
 fromelard
Shooter / Vertical
Shooter
Release date(s)
Regions Information Proposed by
Monde 01/04/1984
 fromelard
Synopsis
Synopsis
Languages Information Proposed by
Anglais A classic space shooter by Ken Kalish released by Microdeal. Fast paced action, intense sound and some original twists to an old theme characterize this game. The game consists of four different levels. When all levels are completed, it starts at the first level again.
- Level 1 is the Bombing Wave with space birds flying back and forth trying to bomb your ship at the bottom of the screen.
- Level 2 is a second Bombing Wave, somewhat more difficult than the first since the birds are located closer to your ship.
- Level 3 is the Robot Assault. Now the action becomes more challenging. Robots descend from the top of the screen moving in a zig-zag pattern that somehow homes in on your location and at the same time they drop bombs.
- Level 4 is the Sproing wave. Spring-mounted aliens descend and then bounce back up when they hit the bottom of the screen, resulting in a chaos of aliens flying in all directions and often ending up with them crushing your ship.
 fromelard
Espagnol Es un shooter de acción con sonido intenso. El juego consta de cuatro niveles diferentes. Cuando se completan todos los niveles, comienza de nuevo en el primer nivel.
- El nivel 1 es la "Ola de Bombardeo" con aves espaciales volando de un lado a otro tratando de bombardear tu nave en la parte inferior de la pantalla.
- El nivel 2 es una segunda "Ola de bombardeo", algo más difícil que la primera ya que las aves se encuentran más cerca de tu barco.
- El nivel 3 es el "Robot Assault". Ahora la acción se vuelve más desafiante. Los robots descienden desde la parte superior de la pantalla moviéndose en un patrón en zig-zag que de alguna manera se dirige hacia tu ubicación al tiempo que lanzan bombas.
- El nivel 4 es la onda "Sproing". Los extraterrestres montados sobre resortes descienden y luego rebotan cuando golpean la parte inferior de la pantalla, un caos de extraterrestres que vuelan en todas direcciones y, a menudo, terminan aplastando tu nave.
 jositoxtr
Français Un jeu de tir spatial classique de Ken Kalish publié par Microdeal. Action rapide, son intense et quelques rebondissements originaux sur un vieux thème caractérisent ce jeu. Le jeu se compose de quatre niveaux différents. Lorsque tous les niveaux sont terminés, il recommence au premier niveau.
- Le niveau 1 est la vague de bombardement avec des oiseaux de l'espace qui volent dans les deux sens essayant de bombarder votre navire au bas de l'écran.
- Le niveau 2 est une deuxième vague de bombardement, un peu plus difficile que la première car les oiseaux sont situés plus près de votre navire.
- Le niveau 3 est l'assaut du robot. Maintenant, l'action devient plus difficile. Les robots descendent du haut de l'écran en se déplaçant en zig-zag qui se logent en quelque sorte sur votre emplacement et en même temps, ils larguent des bombes.
- Le niveau 4 est la vague Sproing. Les extraterrestres montés sur ressorts descendent puis rebondissent lorsqu'ils touchent le bas de l'écran, ce qui entraîne un chaos d'aliens volant dans toutes les directions et finissant souvent par écraser votre navire.
 fromelard
General Information
Media
Additional information
Tips
Controls
ROMs/ISOs
Licence Creative Commons licensed under the terms of Creative Commons
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International

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