HOME

FORUM

DISCORD

SOCIAL

SUPPORT US

RECALBOX

SKRAPER

Language :
Translate W.I.P.  98% 75% 92% 74% 95%
Preferred region :
Community API Infrastructure
Members : 631.776
Admins : 12
Last Update : 25-07-01
Last Comment : 25-07-01
Yesterday's API Access : 25.901.989
Today's API Access : 7.163.279
threads /min. :  3032  
threads open :  41 / 4096  
guest threads open :  13 / 256  
scrapers :  301  
guest scrapers :  93  
guests : 
registered : 
contributors : 
Servers : CPU 1  CPU 2  CPU 3 
CPU Usage : 6% 20% 11%
API calls /min. : 257 2242 501
Average processing time
Game Info OK : 0.50s 0.91s
Game Info KO : 0.54s 0.79s
Game Search : 1.70s
Game Media : 0.21s
Game Video : 0.22s
User/Email :
Password :
Register       
Forgot your password? Enter your email address
PLATFORMS
GAMES
ROMS
COMPANIES GROUPS
Pokemon Party Mini - Baseline Judge
Pokemon Party Mini - Baseline Judge - Pokémon mini - Console Portable Nintendo
General Information
Media
Additional information
Tips
Controls
ROMs/ISOs
General Information
Game Name (internal ScreenScraper)
Information Proposed by
Pokemon Party Mini - Baseline Judge
Game name (by Region)
Regions Information Proposed by
Continent Américain
   USA Pokémon Party Mini : Baseline Judge
 sickk
Europe Pokemon Party Mini - Slowking's Judge
 LNRC
Publisher
Information Proposed by
 LNRC
Developer
Information Proposed by
Ambrella
 LNRC
Number of Players
Information Proposed by
1
 LNRC
Rating
Rating Categories
Genre(s)
Information Proposed by
Casual Game
 Scraperdoo256
Release date(s)
Regions Information Proposed by
USA 16/11/2001
 Scraperdoo256
Synopsis
Synopsis
Languages Information Proposed by
Allemand Der Spieler (ein Slowking) ist der Schiedsrichter eines Tennisplatzes. Das Ziel des Spiels ist es, die vorbeiziehenden Tennisbälle zu beobachten und je nachdem wo sie landen, die richtige Wahl zu treffen. Wenn sie links von der Linie landen, sind sie drin. Wenn sie rechts landen oder ohne Landung geradeaus passieren, sind sie im Aus. Mit der A-Taste kann Slowking über ein Aus entscheiden, mit der B-Taste über ein OK. Schon bald wird das Spiel knifflig. Ein Ball kann während des Fluges plötzlich die Richtung ändern und trotzdem im Feld landen. Der Ball kann auch für eine Sekunde verschwinden und dann wieder auftauchen, wenn er den Boden berührt. Zwei Bälle können gleichzeitig erscheinen (der Trick bei diesem ist, nur den Ball zu deklarieren, der den Boden berührt). Wenn Slowking eine falsche Entscheidung trifft, ist das Spiel vorbei.
 3Draco
Anglais The player (a Slowking) is the judge of a tennis court. The object of the game is to watch the tennis balls go by and make the correct call based on where they land. If they land to the left of the line, they're in. If they land to the right or go straight through without landing, they're out. The A button makes Slowking rule an out, and the B button makes it rule an in. Rather quickly, the game begins to get tricky; A ball may suddenly change direction in midair, making it land in when it looked like an out, or vice versa; a ball may also vanish for a second, then reappear as it hits the ground; Two balls may appear simultaneously (the trick with this one is to only rule the ball that can actually be seen hitting the ground). If Slowking makes an incorrect call, the game is over. Failing to make a call in time is counted as an incorrect call.

This minigame was emulated onto Pokémon Channel as an entire Pokémon mini cartridge.
 LNRC
Français Le joueur (un Slowking) est le juge d'un court de tennis. Le but du jeu est de regarder les balles de tennis passer et de faire le bon choix en fonction de l'endroit où elles atterrissent. Si elles atterrissent à gauche de la ligne, elles sont dedans. Si elles atterrissent à droite ou si elles passent tout droit sans atterrir, elles sont éliminées. Le bouton A permet à Slowking de décider d'un out, et le bouton B de décider d'un in. Assez rapidement, le jeu commence à devenir délicat ; Une balle peut soudainement changer de direction en plein vol, la faisant atterrir à l'intérieur alors qu'elle semblait être un out, ou vice versa ; une balle peut aussi disparaître pendant une seconde, puis réapparaître lorsqu'elle touche le sol ; Deux balles peuvent apparaître simultanément (l'astuce avec celle-ci est de ne déclarer que la balle que l'on peut voir toucher le sol). Si Slowking prend une décision incorrecte, le jeu est terminé. Ne pas faire un appel à temps est compté comme un appel incorrect.

 fredanas
General Information
Media
Additional information
Tips
Controls
ROMs/ISOs
Licence Creative Commons licensed under the terms of Creative Commons
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International

General credits : Hereafter, sources 'Creative Commons' of information and media providers.
Infos : Community ScreenScraper. Wikipedia . Gamefaqs . jeuxvideo . gametronik . gametdb . mobygames . Boxes Texture : Community ScreenScraper . Community The Cover Project . Community gbatemp . Community Hyperspin . Southtown-Homebrew . 2D / 3D Boxes : Community ScreenScraper . Community Hyperspin . Community Emumovies . gametdb . flyers.arcade-museum.com . videos : Community ScreenScraper . Community Emumovies Screenshots / Marquees : ScreenScraper . Progetto Snaps . musee des jeux video .