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PLATFORMS
GAMES
ROMS
COMPANIES GROUPS
Frog Dude
Frog Dude - Megadrive - Console SEGA
General Information
Tips
Controls
Media
ROMs/ISOs
General Information
Game Name (internal ScreenScraper)
Information Proposed by
Frog Dude
Game name (by Region)
Regions Information Proposed by
Continent Américain
   USA Frog Dude
 Archangel54
Publisher
Developer
Information Proposed by
Twilight
Number of Players
Rating
Rating Categories
Genre(s)
Release date(s)
Additional information
Play Mode(s)
Family
Number
Style(s)
Theme(s)
Synopsis
Synopsis
Languages Information Proposed by
Allemand Andy Swann, ein Programmierer der Firma, veröffentlichte 2014 online eine Prototypversion des Spiels. Das ROM wurde ursprünglich auf der ECTS 1993 vorgeführt.
Man geht davon aus, dass es bei Frog Dude kaum Fortschritte gegeben hat. Obwohl der Prototyp vollständig spielbar ist, besteht er aus einer kleinen Bühne voller Äpfel, aber ohne Feinde oder Hindernisse. Der Spieler kann mit A zwischen „Mensch“- und „Frosch“-Form wechseln. B greift vermutlich an (obwohl es nichts anzugreifen gibt) und C springt. In Froschform kann der Spieler auf Kosten der Geschwindigkeit höher springen. B kann auch im Super Mario Bros.-Stil gehalten werden, um den Charakter zum Laufen zu bringen, obwohl die Geschwindigkeitssteigerung eher minimal ist.
Es ist unmöglich zu gewinnen oder zu verlieren. Der Spieler ist weder von vermeintlich bodenlosen Abgründen betroffen, noch gibt es eine Möglichkeit, das Level zu beenden. Es gibt auch keinen Ton.
 retrofan
Anglais Andy Swann, a programmer at the firm released a prototype version of the game online in 2014. The ROM was originally demonstrated at ECTS 1993.

Very little progress is thought to have been made on Frog Dude. Though the prototype is fully playable, it consists of a small stage littered with apples but devoid of enemies or obstacles. The player can switch between "human" and "frog" form with A. B presumably attacks (although there is nothing to attack) and C jumps. While in frog form the player can jump higher at the expense of speed. B can also be held, Super Mario Bros.-style to make the character run, although the speed increase is fairly minimal.

It is impossible to win or lose. The player is not affected by what is assumed to be bottomless pits, nor is there any way to complete the level. There is also no sound.
 zwabiksoki
Espagnol Andy Swann, un programador de la firma lanzó una versión prototipo del juego en línea en 2014. La ROM se demostró originalmente en ECTS 1993. Se cree que se ha avanzado muy poco en Frog Dude. Aunque el prototipo es completamente jugable, consiste en un pequeño escenario lleno de manzanas pero sin enemigos u obstáculos. El jugador puede cambiar entre "humano" y "rana" con A. B, presumiblemente ataca (aunque no hay nada que atacar) y C salta. Mientras está en forma de rana, el jugador puede saltar más alto a expensas de la velocidad. B también se puede llevar a cabo, estilo Super Mario Bros. para hacer que el personaje corra, aunque el aumento de velocidad es bastante mínimo. Es imposible ganar o perder. El jugador no se ve afectado por lo que se supone que son pozos sin fondo, ni existe ninguna forma de completar el nivel. Tampoco hay sonido
 silverfuryxxx
Français Andy Swann, un programmeur a publié une version prototype du jeu en ligne en 2014. La ROM a d'abord été montrée lors de l'ECTS 1993.

On pense que très peu de progrès ont été réalisés sur Frog Dude. Bien que le prototype soit entièrement jouable, il se compose d'un petit niveau jonchée de pommes mais dépourvu d'ennemis ou d'obstacles. Le joueur peut basculer entre "humain" et "grenouille" avec A. B attaque (bien qu'il n'y ait rien à attaquer) et C saut. En forme de grenouille, le joueur peut sauter plus haut au détriment de la vitesse.

Il est impossible de gagner ou de perdre. Le joueur n'est pas affecté par ce qui est supposé être des puits sans fond. Il n'y a pas non plus de son.
 zwabiksoki
Italien Andy Swann, un programmatore dell'azienda, ha rilasciato una versione prototipo del gioco online nel 2014. La ROM è stata originariamente dimostrata all'ECTS 1993.
nnSi pensa che siano stati fatti pochissimi progressi su Frog Dude. Sebbene il prototipo sia completamente giocabile, consiste in un piccolo palcoscenico disseminato di mele ma privo di nemici o ostacoli. Il giocatore può passare dalla forma "umana" a quella "rana" con A. B presumibilmente attacca (anche se non c'è nulla da attaccare) e C salta. Mentre è in forma di rana, il giocatore può saltare più in alto a scapito della velocità. B può anche essere tenuto, in stile Super Mario Bros. per far correre il personaggio, anche se l'aumento di velocità è abbastanza minimo.
 Yorick7805
Portugais Andy Swann, um programador da empresa, lançou uma versão protótipo do jogo online em 2014. A ROM foi originalmente demonstrada no ECTS 1993. Acredita-se que muito pouco progresso foi feito em Frog Dude. Embora o protótipo seja completamente jogável, ele consiste em um pequeno palco cheio de maçãs, mas sem inimigos ou obstáculos. O jogador pode alternar entre "humano" e "sapo" com A. B, presumivelmente, ataca (embora não haja nada para atacar) e C salta. Enquanto estiver na forma de um sapo, o jogador pode pular mais alto à custa da velocidade. É impossível ganhar ou perder. O jogador não é afetado pelo que supostamente são poços sem fundo, não há como completar o nível e nem possui som.
 sephiroth
General Information
Tips
Controls
Media
ROMs/ISOs
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