HOME

FORUM

DISCORD

SOCIAL

SUPPORT US

RECALBOX

SKRAPER

Language :
Translate W.I.P.  98% 74% 92% 74% 95%
Preferred region :
Community API Infrastructure
Members : 671.717
Admins : 12
Last Update : 25-09-06
Last Comment : 25-09-06
Yesterday's API Access : 33.583.540
Today's API Access : 13.193.179
threads /min. :  3360  
threads open :  76 / 4096  
guest threads open :  14 / 256  
scrapers :  356  
guest scrapers :  98  
guests : 
registered : 
contributors : 
Servers : CPU 1  CPU 2  CPU 3 
CPU Usage : 11% 26% 16%
API calls /min. : 315 2474 658
Average processing time
Game Info OK : 0.82s 1.20s
Game Info KO : 0.90s 1.17s
Game Search : 2.62s
Game Media : 0.27s
Game Video : 0.32s
User/Email :
Password :
Register       
Forgot your password? Enter your email address
PLATFORMS
GAMES
ROMS
COMPANIES GROUPS
Pro Wrestling
Pro Wrestling - Family Computer Disk System - Console Nintendo
General Information
Media
Additional information
Tips
Controls
ROMs/ISOs
General Information
Game Name (internal ScreenScraper)
Information Proposed by
Pro Wrestling
 zwabiksoki
Game name (by Region)
Regions Information Proposed by
Asie
   Japon Pro Wrestling
 RBpowertrains
Publisher
Information Proposed by
 zwabiksoki
Developer
Information Proposed by
 Lois
Number of Players
Information Proposed by
1-2
 zwabiksoki
Rating
Rating Categories
Genre(s)
Information Proposed by
Sports
 Lois
Sports / Wrestling
Release date(s)
Regions Information Proposed by
Japon 13/10/1986
 Lois
Synopsis
Synopsis
Languages Information Proposed by
Allemand Der Spieler wählt einen Wrestler mit einzigartigen Fähigkeiten und drückt verschiedene Tastenkombinationen, um verschiedene Wrestling-Moves auszuführen. Es ist möglich, den Ring zu verlassen; Allerdings muss ein Spieler, der dies tut, den Ring erneut betreten, bevor der Schiedsrichter 20 zählt. Geschieht dies nicht, führt dies zu einer Niederlage (durch Auszählen) oder einem Unentschieden, wenn beide Ringer es nicht schaffen, rechtzeitig wieder einzusteigen. (Hinweis: Die Zählung des Schiedsrichters wird erst unterbrochen, wenn beide Ringer den Ring wieder betreten haben. Das heißt, solange sich mindestens ein Ringer außerhalb des Rings befindet, wird die Zählung des Schiedsrichters fortgesetzt. Darüber hinaus ist es möglich, dass ein Ringer gezählt wird aus, während er eine „Plancha“ ausführt, wenn er bis 20 die Ringseile überquert hat.
 Gonzales555
Anglais The player chooses a wrestler with unique skills and presses various combinations of buttons to use different wrestling moves. It is possible to leave the ring; however, a player who does so must re-enter the ring before the referee's 20-count. Failure to do so results in a loss (via count-out) or a draw (double count-out), if both wrestlers fail to re-enter in time. (Note: The referee's count is broken only after both wrestlers have re-entered the ring. That is, as long as at least one wrestler is outside the ring, the referee's count continues. Moreover, it is possible for a wrestler to be counted out while executing a "plancha" if he has crossed the ring ropes by the count of 20.
 zwabiksoki
Espagnol El jugador elige un luchador con habilidades únicas y presiona varias combinaciones de botones para usar diferentes movimientos de lucha. Es posible dejar el anillo; sin embargo, un jugador que lo haga debe volver a ingresar al ring antes de los 20 conteos del árbitro. De lo contrario, se produce una pérdida (a través del conteo) o un empate (doble conteo), si ambos luchadores no pueden volver a ingresar a tiempo. (Nota: el conteo del árbitro se interrumpe solo después de que ambos luchadores hayan reingresado al ring. Es decir, mientras que al menos un luchador esté fuera del ring, el conteo del árbitro continúa. Además, es posible que un luchador sea contado mientras ejecutas una "plancha" si ha cruzado las cuerdas del anillo a la cuenta de 20.
 Lois
Français Le joueur choisit un lutteur avec des compétences uniques et utilise différentes combinaisons de boutons pour faire mouvements de lutte. Il est possible de quitter le ring cependant, un joueur qui le fait doit retourner sur le ring avant la fin du compte à rebours de 20 de l'arbitre. Le non-respect de cette règle entraîne une défaite (par décompte) ou un tirage au sort (double décompte) si les deux lutteurs ne rentrent pas à temps. (Remarque: Le décompte de l'arbitre est interrompu seulement après que les deux lutteurs ont réintégré le ring, c'est-à-dire, tant qu'au moins un lutteur est à l'extérieur du ring, le compte de l'arbitre continue.
 zwabiksoki
Italien Il giocatore sceglie un wrestler con abilità uniche e preme varie combinazioni di pulsanti per utilizzare diverse mosse di wrestling. È possibile lasciare l'anello; tuttavia, un giocatore che lo fa deve rientrare sul ring prima del conteggio di 20 dell'arbitro. In caso contrario, si ottiene una sconfitta (tramite count-out) o un pareggio (doppio count-out), se entrambi i lottatori non riescono a rientrare in tempo. (Nota: il conteggio dell'arbitro viene interrotto solo dopo che entrambi i lottatori sono rientrati sul ring. Cioè, finché almeno un lottatore è fuori dal ring, il conteggio dell'arbitro continua. Inoltre, è possibile che un lottatore venga conteggiato fuori durante l'esecuzione di una "plancha" se ha attraversato le corde dell'anello contando fino a 20.
 Yorick7805
General Information
Media
Additional information
Tips
Controls
ROMs/ISOs
Licence Creative Commons licensed under the terms of Creative Commons
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International

General credits : Hereafter, sources 'Creative Commons' of information and media providers.
Infos : Community ScreenScraper. Wikipedia . Gamefaqs . jeuxvideo . gametronik . gametdb . mobygames . Boxes Texture : Community ScreenScraper . Community The Cover Project . Community gbatemp . Community Hyperspin . Southtown-Homebrew . 2D / 3D Boxes : Community ScreenScraper . Community Hyperspin . Community Emumovies . gametdb . flyers.arcade-museum.com . videos : Community ScreenScraper . Community Emumovies Screenshots / Marquees : ScreenScraper . Progetto Snaps . musee des jeux video .